učitavam...
На врх

Objavljivanje u zajednici "Crna Gora"

Ово је аутоматски превод.
Кликните овде да бисте прочитали публикацију на оригиналном језику.

I planine pogled na mene ...

U prethodnom članku sam pisao o utjecaju prirodnih ljepota na čovjeka. Tako se dogodilo da nije bilo informacija o drveću i mora. A onda je odletio na pitanja čitatelja: Gdje je planina? Pa, budući da su ljudi traži planine, ja ću pisati o planinama. No, osim Bolje nego planinama može biti samo planina podsjeća na ništa nije. I zalijepite ga u Crnoj Gori, također, ne rade, jer su te pjesme Vladimira Semenovich napisao 1966. godine, a pao je u Crnoj Gori 1974. godine, kada sam posjetio tu po prvi put. A onda sam se odlučio za inspiraciju u planinama, naime Pashtrovichku planine.

Ja živim u Budvi i vidjeti ga svaki dan ... Lyubus ... mislim da nije mi to velika ljepota je cijenjen. No, siguran sam da je malo usuditi da joj u susret kao bliski kao što sam učinio s prijateljima Alexom i Larissa. Iskustva toliko da opišu sve što sam vidio i doživio u jednom članku neće raditi.

Zašto me planina Paštrovići tako privlači? I zato što sam znao - negdje vani, postoji velika samostan sv Spyridon. Besciljno ne lutaju u planinama, tamo i onda smo otišli, uzimajući sa sobom ruksak dobar za stanovnike samostana. odlučili smo ići autom od Budve do samostana Rustovo. Nismo planiraju zaustaviti. No, pogled na more, koji je otvoren na podme uzbrdo, doslovno šokiralo moje suputnike, a oni jurnu iz auta sa oduševljene povike. Počeo utjecaj planinama, ja -Think.

Tko je bio na vrhu zapanjujući Lovćenu će potvrditi da se u nebo, u cijelom svijetu dolaze kvarljiv nehotice pomisli na snagu i moć prirode, o njihovom mjestu na ovoj zemlji, pa čak i puno, takve patetike, a ne jako puno. Planine čine, čine to i ne nude u obzir. Često sam primijetio da nakon prve uzvike o ljepoti planina na vrhu ljudi smiriti i početi razmišljati o svakom od njegove. Mnogi zatim dodao: Šteta što ne vidi svoju majku ... (supruga, suprug, sestra, itd.) Ovaj ljudski kontakt s veličanstvenoj ljepoti planina hrani i obogaćuje dušu, tako da ljudi zapamtiti o svojim najbližima. Hvala ti za to, planina! Idemo s tobom! Da, već idemo, a ne ići.

Znao sam da je samostan sv Spyridon se nalazi na nadmorskoj visini od 650 metara nadmorske visine. Dakle, manje od Lovćen gotovo udvostručio. Također sam imao informaciju da je prije 3-4 godina da bi se napravilo. Dakle, put smo započeli zabavu i optimističan. Bježeći od glavne ceste, samo 50 metara, vidjeli smo pravu sliku naše nadolazeće ekspanzije. Cesta je izgledalo kao bolna rana na tijelu divlje zvijeri. Ponekad je bilo gotovo okomite. I uvijek - navijanje. To je za uspon na Lovćen dovoljno korak 461 po 20 centimetara i nekoliko horizontalnih površina krupnim koracima. I ove ceste do 20 centimetara, potrebno je napraviti 20 koraka. Ruski ne predaju, i napisati članak, morate trenirati, tako da se misli vratiti, nastao nitko. Više da nam je put natrag pokriti veliko stado koza, s bučnim bang vyshedschee iz šume. Stado pratnji šarmantnog mladog pastira u svijetle kao na Jadranu, plave košulje. Ovdje sam podsjetio legendi o ljubavi pastira i prekrasnu princezu ... Planine su puni iznenađenja! Da, ne! Pastir se izrazio u savršenom engleskom.

Nastavlja se ...

vjera Beluschenko

#vashavera

Ово је аутоматски превод.
Кликните овде да бисте прочитали публикацију на оригиналном језику.

Овај пост доступан је на следећим језицима: