טעינה...
למעלה

פרסום בקהילה "מונטנגרו"

זהו תרגום אוטומטי.
לחץ כאן לקריאת הפרסום בשפת המקור.

חברים יקרים!

ביום שני פרסמה קבוצת היוזמה עצומה פתוחה לארגונים רוסים האחראים על פוליטיקה בינלאומית, שבמסווה של "תנועה פטריוטית" ו"מאבק נגד נאט"ו, למעשה מתבצעות פעילויות להפחידת מספר מאזרחינו. . מסע לשון הרע חסר תקדים שהושק על ידי דמות שנויה במחלוקת, סטריגה ונימין אנטולייביץ', כמו גם גליצקי אלכסיי איגורביץ', הצטמצם לשליחת איומים (על העמדה לדין פלילי) בשם ארגונם (BAFRO) למי שחתמו על עצומה זו.

בנוסף, אזרחי הפדרציה הרוסית לעיל אינם נרתעים מלהאשים אותי באופן גלוי אישית ואת חבריי ב...עבודה חתרנית עם החמרה לטובת מדינה אחרת! אני רואה בזה פרסום של מידע כוזב בכוונה. וזה לא עונש. לפעול בשיטות בהן השתמשו גליצקי וסטריגה = לחתום לעצמך משפט.

ראה גם בריונות באינטרנט של בני ארצו במונטנגרו

להלן הערותיו של גליצקי לעתירתנו (שבה, שוב, אני מצהיר בפומבי, נאמרת האמת):

Галицкий Подрывная работа

והנה מה שכותב אמן "השמצות הכוזבות", מר (שלא להתבלבל עם מר) סטריגה ונימין:

Угрозы от Стриги

לִדחוֹף:

איומים ואף רמזים לאלימות פיזית מתקבלים אצל כל החותמים על העצומה. זה רע.

אבל סטריגה לא מפחיד כמו גליצקי שלו. אירועי 24 השעות האחרונות מספרים דבר אחד - הם בפאניקה.

ונכוןמגניב אחרי הכל, צוות של עורכי דין ועורכי דין מכין את החומרים הדרושים להגשה לבתי המשפט ולמשרד התובע של הפדרציה הרוסית. כמו כן, לכל מי שחווה פחד ולחץ מה"פטריוטים השקריים" הנ"ל, אני רוצה להזכיר לך שחתימתך על העצומה לא תגרום לך נזק - על פי חוק, רק אם אתה מודע לכך שאתה חותם ביודעין. מידע כוזב, אתה יכול לשאת באחריות לפי החוק הפלילי. בכל שאר המקרים, העונש המרבי הוא קנס. אבל סטריגה וגליצקי לא ירדו עם קנס. הם יודעים שהם מפרסמים שקרים. ואנחנו, כמובן, יכולים להוכיח זאת בקלות - יש לנו הכל בשביל זה.

חתמו על העצומה שלנו - https://montenegro.qwerty.blog/6140

המידע הכלול בעתירה הוא אמת!

ואנחנו לא מפחדים לשאת באחריות לאמת הזו :)

זהו תרגום אוטומטי.
לחץ כאן לקריאת הפרסום בשפת המקור.